To late to say No



Idag tar 3orna på skolan studenten. Kan ju säga att jag är minst sagt lite avundsjuk. Själv är man ledig, skönt det med, men man ligger ju bara här i sängen och degar. Borde i allafall ta tag i mig själv och gå upp och ta en dusch. Annars då. Jodå. Vad händer i livet. Igår krigade jag och Maja som f*n för att få tag i en Peace and Love biljett och självklart, som alltid, var vi bäst och fick tag på en. Så Sara ska till P&L i sommar. Fett nice! Annars händer väl inte så mycket. Försöker att umgås med mina underbara vänner så mycket jag kan så orkar inte riktigt sitta och skriva här faktiskt. Men ska försöka slänga in ett litet inlägg då och då. Orkar inte direkt lägga upp alla nya saker jag köper. Tar så himla mycket tid! Men i sommar kommer jag nog blogga lite mer. Då kommer jag att ha tråkigt lite då och då! Men Men, nu ska jag slänga mig in i duschen och sen se om jag kan väcka Maja så vi kan dra till Frölunda Torg. Underbart väder idag... Vill ut! Pusshej ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin