See me from behind







Sitter i skolan och har ca en timma kvar tills jag slutar. Helt underbar, min tisdag är ju verkligen pain. Och jag som trodde jag va ledig på måndagar, nejdå, där ska jag ha min jävla psykologi som är det enda som jag faktiskt vill ha. Ska dessutom läsa det med 2orna? Seriöst? Kommer dö på lektionerna. Pain in my but. 2orna är de jobbigaste på hela skolan, de har verkligen inget hyffs. Men men, det är väl bara att bita ihop o göra det bästa av kursen. Vem vet, kanske kan fokusera bättre.

(nya jeans på bilden, typ ljusaste jag ever köpt? grattis sara!)

Ska köpa en ny kamera med, tror jag skiter i att köpa dator och sparar lite pengar till att köpa ut mina mac i 3an istället. Känns mer värt, och sen bara köpte till photoshop, bridge och andra nödvändiga program för att fortsätta min redigering. Kollar i allafall på kameror, jävlar vad det är dyrt. Bara o spara, kommer dock må sjukt dåligt när jag slänger iväg pengarna på en liten klump för att kunna ta kort. Men jag kommer vara lycklig ändå! Ska bara se om jag kan få ihop pengarna.
Och nu ska jag sluta skriva här och fokusera på lektionen som är slut om 40 min typ. Självmord. Efter skolan ska jag och Maja träffa Filip o äta någe gött. Blir mys. Pusshej.




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin