Hejsan Hoppsan!



Typ längesedan jag uppdaterade?
Orkar inte riktigt med bloggen där ett tag. Funderar nästan på att radera allt och börja om från början. Känns som att vintern har visat sig otroligt mycket på min blogg. Och nu ska det bli ändring på detta. Nu ska det bli en sommarblogg. Med partybilder, vänner, glada miner och annat somrigt!
Vet inte hur mycket jag kommer skriva i fortsättningen heller men tror i allafall att jag tar bort alla andra inlägg... snart. Ska tänka efter lite.

Vad tycker ni?

Idag är det fredag och det är en underbar dag. Är glad idag. Sitter just nu med färg i håret och önskar att det blir rätt färg nu! Min naturliga, så nära jag kan i allafall! Här kämpar man för glatta livet förstår ni! Ikväll ska man träffa underbara människor och bara leva livet. Imorgon bär det ner till Varberg och ja...  Det blir en bra helg helt enkelt! Men nu ska jag dra och vara speedad någon annanstans. Assugen på power king, argh. Pusshej <3



Kärlek till klänningen! <3




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin