What's stopping you?



Fisk. Här är jag i en båt. Åt just upp min sista halstablett. Kommer dö, halsen gör verkligen sitt bästa för att jag inte ska överleva. Näsan har börjat sammarbeta med halsen nu och försöker kväva mig. Men jag kämpar. Orkar mig i allafall ut ur båten idag och upp till huset för att ta en lång, varm dusch!

Men nu sitter jag här igen. Och ber som fan för att jag ska få sova skönt inatt utan feber och frossa. Sen är det inte lång tid kvar tills det är midsommar! Imorgon kommer min bror upp hit och sen blir det nog trevligt hela helgen. Inte lång tid kvar till P&L heller. Planerar hela tiden, kan inte sluta tänka på't. Nice som fan ska det bli! Men nu ska jag sluta babbla om TOTALT meningslösa saker... Ska försöka ta lite kort någon dag om det blir finare väder! Men nu går jag.. Pusshej ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin