I'm on a boat...



Hej alla! Här är Sara. Sitter på en båt i Hunnebostrands hamn och lever livet. Slappnar av för första gången på så otroligt länge. Läser en bok. Dricker te med socker och citron. Njuter av livet. Behöver vila upp mig lite efter Metaltown. Vill ju vara kry under Peace and Love så att man orkar njuta av det med. Så ja. Uppdaterar väl mer imorgon. Vet inte vad jag ska göra imorgon. Det är väl det fina med att vara här antar jag... underbart är det! Jag gör ingenting, men känner mig inte ensam, inte uttråkad, bara njuter. Tror jag ska köpa glass imorgon. Det är mitt mål för morgondagen... Låter rimligt! Nu avslutar jag och återgår till chillet och att titta på fåglarna. Pusshej ♥




Kommentarer
Postat av: baicen

Fyfan vad underbart det låter. Finns inget bättre än sommardagar i en båt.

Ha det kalasbra där ute! Och på P&L!

2011-06-21 @ 00:53:47
URL: http://furdiemusikgeboren.blogspot.com/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin