I lalalalalalala like You



Kul... Kan inte få in bilden i inlägget för att mitt internet är &[$#"§∞ typ... Så ni får kolla länken om ni ska se hur otroligt söt jag är när jag är sjuk. Haha. Men mår mycket bättre idag. Kämpar med det sista nu bara. Hostar som fan och är snuvig men jo, det är mycket bättre! Vågar till och med gå ute bland folk nu. Och alla snygga killar kollar inte längre på mig som om jag har AIDS. Känns bra! Och nu sitter jag här, som vanligt, med Ludde i skype och datorn framför mig. Ska lägga mig ner och smälla i mig massa choklad och chips snart samtidigt som jag ger mig in i min älskade bok än en gång!

Vad gör alla ni? Ni typ 40 pers som läser min blogg... och vafan läser ni för? Skriver mest för min egen vinning nu mera... Ni är bara dumma som tycker jag har ett intressant liv. Bara så ni vet. Det är vad jag tycker! Men läs på för all del, kanske till och med slänger upp lite nakenbilder för eran skull... lol. Nu blev ni glada! Nej... Är ingen sån som medvetet ser till att halva BHn syns på kortet, tar inte bilder på mig själv i underkläder och framför allt, om jag skulle ta dessa bilder, så lägger jag för fan inte upp dom på internet. Derp. Aja, det där va ju onödigt babbel... Pusshej ♥




Kommentarer
Postat av: Camila

Du skriver så fint till dina läsare min söta lilla dudis, för att vara derp och allt liksm <3

2011-06-23 @ 19:44:04

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin