En midsommarnattsdröm







Hej alla glada sjömän.
Sitter här och väntar på att jag och pappa ska bege oss mot vidare midsommarfirande. Åt sillunch innan med Pappa, brorsan, brorsans moder och deras släkt typ. Va trevligt och sådant. Så nu ska vi snart iväg och äta middag med samma sällskap igen. Blir säkert mums ska ni se! Nu blev det klänning med. Kände att man får klä upp sig lite när det faktiskt är midsommar. Eller vad tycker ni? Precis... Ångrar lite att jag inte är med mina underbara vänner och super mig redlös ikväll, sånt som vi brukar göra menar jag. Men blir ju bra här med. Men ni ska veta att jag tänker på er. Wiie! Men nu ska jag sluta babbla. Ha det bra alla, så hörs vi säkert imorgon med. Ciao!




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin