- Crisscross and turn your shirt inside out







Vet att det kanske inte syns så bra. Men har faktiskt fått riktigt fin färg. För att vara mig så är det helt underbart. Fantastiskt. Glad flicka! Tror faktiskt att jag ska hinna sola lite idag med. Sedan bär det hemåt till Göteborg för att sätta mig i lägenheten och ruttna bort igen. yey. Har färgat håret med, såg att jag hade börjat få lite utväxt nu när mitt naturliga växte ut. Så tonade det i den färg utväxten var i. Så om jag inte är helt dum i huvudet så är det min naturliga hårfärg nu! Perfect. Så: brun, ginger, fräknar överallt och massa massa myggbett. Helt underbart. Nu ska jag städa lite till, packa ihop skiten, sen bär det av ner till sjöboden, i guess.. pusssss




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin