sliten flicka...





Längesedan sist. Har inte riktigt orkat skriva något. Men idag ösregnar det här uppe i hunnebo så då får jag väl se till att skriva några rader i allafall.
Sitter uppe i hunnebo och har precis ätit frukost. Funderar på vad man kan göra en dag som denna. Då regnet bara öser ner. Inte direkt så man går ut och lägger sig o solar... Fast väldigt mysigt ändå. Men med tanke på att jag sov till klockan halv 5 igår och inte gjorde något mer än att gå och till pizzerian och köpa pizza (pappa hämtade oss där så vi slapp på hela vägen tillbaka, duktigt) så är jag lite smått uttråkad. Faktiskt. Ska väl lägga mig o läsa på min nya bok. Lilla stjärna, fint ska det va! Saknar Kanada med, som in i helvete. Och snart fyller jag år. Mycket på en gång! Men nu ska jag gå och slappa bort min träningsvärk. hejdååå




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin