Love your ego, you won't feel a thing







Såhär kul har jag det. Sitter här och kollar på direktsända nyheter från Norge. Hemskt det som har hänt där. Förstår mig inte på hur folk kan hålla på och skada varandra såhär?! Det är politik, det är inte blodigt allvar. Om du tar det som blodigt allvar så ska du inte lägga dig i politik. Samma sak med religion. Det spelar ingen roll om ni har olika religion och tro så länge ni kan acceptera att alla tycker olika. Shit liksom. Vissa gillar rosa och vissa gillar blått. Vissa är vegetarianer och vissa inte. Vissa gillar PC och vissa gillar Mac. SHIT. Hatar när folk ska skada de som tycker olika. Vare sig det "bara" handlar om en liten elak kommentar. Eller att springa runt med ett vapen och skjuta unga människor på en ö, så är det fel! Arg. Nu ska jag fortsätta kolla på tv och äta chips, tack för mig.

My thoughts are with all the people in Norway ♥




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin