i väntan på sol



Sitter o väntar på min broder som jag ska åka med upp till Hunnebostrand med. Den sjusovaren ligger väl fortfarande o slumrar. Så jag tänkte passa på att spela lite så länge, tror jag, om jag orkar. Sitter o kollar på typ... stargate? Så jävla dåligt. Förstår inte att sån skit för sändas på tv. Saknar folk med. Söta folk. Finns så mycket vackra människor här i vår värld ska ni veta. Sen finns det fula människor med. Men de är bara några stycken. Bara det att man märker dem mycket mer, för de är mer irriterande o tar större plats. Kan komma o tänka på många sådana personer. Men men. Nu ska jag inte störa mig på dem utan spela! Pusshej




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin