Fuck you, fuck you very, very much...






(underbart att jag ser rosa ut i fejset)

Har legat ute och solat hela dagen idag. Ojoj vad jag har fått färg. Men jag som alltid brukar lyckas sola liggandes på rygg för mycket lyckades ju självklart ligga på mage hela dagen så ryggen, baksidan av armarna och benen är bruna/röda och magen och framsidan av benen är bara lätt färgade. Känner mig lite fail. Så imorgon får jag ligga på rygg hela dagen! Det va väldigt skönt att bada med, även om det är ganska kallt i vattnet här uppe. Imorgon måste det bli mer fint väder Så ska vi sola och mysa, yey. Men nu ska jag kolla på tv och chilla ännu mer. hejdååå




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin