en sommarmorgon



Kom just hem efter en kväll som har öppnat mina ögon ett steg vidare. En morgon som egentligen var så himla grå och trist, men som i mina ögon var det vackraste jag kunde tänka mig. En otroligt ocharmig natt, som i denna tid var något så otroligt fint. Känner mig sådär äckligt djup nu så att jag skulle vilja sätta mig och skriva ner allting på ett papper. Sen kom jag på att jag är totalt världskass på att skriva texter eller skriva ner mina känslor. Så jag tror vi skippar det. För allas bästa. Och för Mitt eget bästa ska jag försöka få några timmas sömn nu. Kommer ju ha vänt på dygnet totalt om jag fortsätter såhär... så godnatt alla kära vänner! puss




Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin