18 years old!



Jahapp. Då fyller man 18!
Känner att jag behöver köpa ett nytt leg, detta funkar inte... kommer ju skämmas ihjäl om jag ska behöva gå in på detta här jävla kortet på krogen. Men men, idag händer inte så mycket, ska nog åka o handla och försöka ta mig igenom berget av disk i köket. Om någon har lust att komma o hjälpa till är det kolugnt att göra så! Ikväll kanske det händer något med Pano, typ krogen, elr nått... Får se när han vaknar. Men nu sitter jag och är ashungrig, fattig på mat, sugen på film med mysigt sällskap.... Film får jag, mat... nje, får äta knäckebröd utan smör. Känner att det är dags att växa upp nu och ta tag i att handla! bye!




Kommentarer
Postat av: Millis

Hoppas du får allt det där du vill ha..och ÄT KVINNA!

Pussssss<3

2011-08-02 @ 13:45:56

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Valfritt)

Lämna gärna adressen till din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback








bloggping

bloglovin